BMW трохи обійшла Tesla і не могла цим не похвалитися
З настанням другого десятиліття 2000-х, чимало автомобільних брендів взялися підбивати підсумки минулого року, і BMW не стала винятком. Ну а як же не розповісти про свої результати, коли компанії вдалося обставити в Німеччині навіть електрокари Tesla, обігнавши їхні показники удвічі.
Як завжди, мета презентації – показати високі позиції бренду, проте інфографіка містить ще деякі цікаві факти, і про них, власне, і піде мова. Перше, що варто відзначити – 21% ринку всіх автомобілів на підзарядці у Німеччині заповнили електрички BMW, тоді як Tesla змогла завоювати лише 10%, А Volkswagen, Mercedes-Benz і Renault і того менше – по 9% на кожного.
А коли йдеться про Євросоюз загалом, там вже, звісно, домінує Tesla з показником в 20%, тоді як у BMW лише 11%. На третій позиції розташувалася Renault зі своїми 8%, а четверте місце дісталося Volkswagen – 7%. П’яте ж місце розділили між собою одразу чотири автовиробники: з показником в 6% закінчили рік такі компанії, як Hyundai, Mitsubishi, Nissan і Volvo.
Загалом баварці пішли ще далі, показавши позиції автомобільних лідерів на світовому ринку “зелених” авто, де BMW вдалося зайняти третю позицію з показником 7%. Перше місце впевнено посідає Tesla з тими ж 20%, а от срібло дісталося китайському BYD.
Однак на цьому в BMW вирішили не зупинятися і порівняли продаж i3 з іншими лідерами світового ринку. На останньому малюнку чітко видно, як баварці хвацько лавірують фактами. Показавши те, що вони явно поступаються у продажу тим же Nissan Leaf і Renault ZOE, вони акцентували увагу на тому, що обидва ці автомобілі є представниками масового сегменту, а їхній електрокар – чистокровний преміум.