Tesla Model 3 обійшла за продажем BMW 2, 3, 4, 5, 7 і 8 серій разом узятих
Електричний седан Tesla Model 3 був представлений 1 квітня 2016 року. Того ж дня компанія оголосила старт прийому попередніх замовлень на новинку, яка вже кілька років залишається одним із найпопулярніших автомобілів на ринку США. Електричному седану вдається з легкістю обходити моделі з традиційними двигунами внутрішнього згоряння від відомих світових виробників. За оцінками Cleantechnica, з січня до листопада цього року Tesla доставила клієнтам 127 836 автомобілів Model 3, що перевищило сукупний продаж BMW 2, 3, 4, 5, 7 і 8 серій, які за даними баварської марки становили 116 073 автомобілі.
Величезної популярності Tesla Model 3 сприяє поєднання найкращих у своєму класі показників продуктивності, низької вартості використання і передових технологій. Це дало змогу седану зберегти популярність серед покупців, тоді як аналітики галузі прогнозували падіння попиту вже після першої хвилі продажу. Tesla залишається єдиним надійним вибором для американців, які бажають придбати електромобіль, що призвело до падіння продажу деяких світових брендів. Так у січні-листопаді цього року продаж BMW зменшився на 14.4% порівняно з тим самим періодом 2018 року.
За прогнозами самої Tesla до кінця року компанія поставить на світовий ринок від 360 000 до 400 000 автомобілів.