Електричний фургон Mercedes-Benz eSprinter пішов у серію
На заводі Mercedes-Benz в Дюссельдорфі 12 грудня в урочистій обстановці запустили серійне виробництво електричних фургонів Mercedes-Benz eSprinter. Це не тільки важлива подія для підприємства, а й новий етап розвитку в сегменті легких розвізних автомобілів.
Електричний Mercedes-Benz eSprinter поки що запропонують у передньопривідному варіанті як суцільнометалевий фургон з високим дахом повною масою 3500 кг. Внутрішній об’єм вантажного відсіку – 10,5 м куб. – аналогічний варіанту з ДВЗ. В ролі силового агрегату пропонується електромотор потужністю 85 кВт і максимальним крутильним моментом 300 Нм.
Покупець зможе обрати один із двох варіантів, що відрізняються запасом ходу і вантажопідйомністю. Так, версія із батареєю на 55 кВт.год зможе проїхати без підзарядки до 168 км. Вантажопідйомність такого автомобіля – 891 кг. Другий варіант – з меншою за ємністю батареєю на 35 кВт і, відповідно, меншим запасом ходу – до 115 км. Зате корисне навантаження такого фургона на 140 кг більше і становить 1040 кг.
Фургон отримав режим швидкої зарядки – до 80% ємкості всього за 30 хвилин. Клієнт зможе обрати один із трьох варіантів електронного обмеження максимальної швидкості: 80, 100 або 120 км/год. Про ціни на Mercedes-Benz eSprinter поки що не повідомляють.
Зазначимо, що завод Mercedes-Benz у Дюссельдорфі відкрили ще в 1962 році і на сьогодні це найбільше підприємство Daimler AG з випуску розвізних фургонів. За всі роки тут виробили понад 4,6 млн автомобілів.
Із березня 2018 році тут налагодили випуск Mercedes-Benz Sprinter третього покоління – на сьогодні з конвеєра зійшло понад 200 тис. од. На підготовку до виробництва цієї моделі, зокрема машин з різним типом приводу, включно з електричним, знадобився 21 місяць і інвестиції в розмірі 330 млн євро.
Планується поступово збільшувати обсяги випуску електричних фургонів Mercedes-Benz. Проте в Daimler AG працюють над підвищенням екологічності не тільки вже кінцевого продукту, а й над «озелененням» самого процесу виробництва. І тут поставлено мету – до 2022 року повністю відмовитися від викидів СО2 на підприємстві.