Презентація Land Rover Defender в Україні — що відомо про новинку?
Завтра в Києві відбудеться допрем’єрний показ нового Land Rover Defender, що, без перебільшення, став культовим автомобілем не тільки серед позашляховиків, а й в автомобільному світі загалом. Отже, що вже відомо про новинку?
Легенда
Варто зазначити, що спершу Land Rover Defender замислювали, як робочу конячку, що мала у складний повоєнний час допомогти в легкій промисловості, а також у фермерських господарствах. У другій половині 40-х років у повоєнній Європі, самі розумієте, про підкорення бездоріжжя думали в останню чергу. Тому модель, що отримала просту назву Series I (ім’я Defender з’явилося значно пізніше, аж в 1990 році), була воістину спартанською і універсальною. Навіть дах спершу значився в опціях! Саме такими були предки сучасного Defender, що став серійним у 1948 році.
Із часом з’явилися комфортніші модифікації у різноманітних цивільних кузовах, але своєї філософії модель не змінювала упродовж усього життя. За 67 років випуску (останні “Дефи” минулого покоління зійшли з конвеєра в 2016 році) модель змінила кілька поколінь, змогла стати відомою і впізнаваною в усьому світі, помічником фермерів, військових, пожежників, рятувальників, дослідників тощо – послужний список можна продовжувати ще довго.
Але було очевидно, що Land Rover Defender потребує наступника. Про нього почали говорити ще років із десять тому, але англійці лише показали концепт DC100 в 2011 році і на цьому притихли. Але ненадовго…
Версії та оснащення
Восени 2019 року на автосалоні у Франкфурті відбулася презентація вже серійного Land Rover Defender! Як і його легендарні предки, автомобіль було показано в кількох варіантах виконання: тридверному, п’ятидверному і навіть комерційному (щось на кшталт пікапа з жорстким верхом над кузовом). Але першим у продаж надійде 5-дверна версія, що отримала індекс 110. Раніше цей індекс позначав довжину колісної бази в дюймах, але в новому Defender це радше данина традиціям, адже насправді міжосьова відстань тут 119 дюймів (3022 мм). Загальна довжина Land Rover Defender 110 становить 5018 мм.
Побудований новий Дефендер на алюмінієвій платформі D7x, відповідно рамна конструкція і залежна підвіска йдуть в історію. Ба більше, тепер LR Defender стандартно оснащується пневмопідвіскою, яка може піднімати позашляховик над землею на 291 мм! Але не поспішайте засмучуватися, фанати моделі! За заявами виробника, ця силова структура кузова найжорсткіша і найміцніша, яку хоч колись створювали на Land Rover – вона втричі жорсткіша, ніж рамна конструкція. Привід у новинки, звісно, ж повний і само собою є фірмова система Terrain Response із декількома режимами для бездоріжжя (зокрема, Wade для подолання водних перешкод).
Також у списку базового оснащення серед іншого адаптивна підвіска (сама підлаштовується під рельєф дороги), система старту на слизькій поверхні (Low Traction Launch), системи контролю проходження поворотів (CBC), допомоги під час спуску, утримання у смузі, розпізнавання дорожніх знаків, світлодіодна оптика, система дистанційного прогріву автомобіля, двозонний клімат-контроль, система кругового огляду 3D, цифрова приладова панель і 10-дюймовий екран мультимедійної системи. І це лише частина стандартних опцій.
На нашому ринку також запропоновано версії First Edition і X, що відрізняються зовнішнім стайлінгом, оздобленням інтер’єру і опціями. Хоча що і говорити, стиль у нового Defender дуже крутий. Не дарма дизайнери працювали над ним так довго, адже треба було переробити вигляд класичного Дефа на сучасний лад, зберігши його харизму. А стосовно додаткових опцій крутіших версій, то серед них система автоматичної адаптації Terrain Response 2, панорамний дах, 20-дюймові диски, потужна аудіосистема Meridian (до 700 Вт).
Силових агрегатів запропоновано чотири: два дизельних 2-літрових (200 і 240 к.с.) і два бензинових – 2-літровий (300 к.с.) і 3-літровий (6 циліндрів, 400 к.с.). Усі вони поєднуються з 8-ступінчастим “автоматом”, і всі доступні для комплектації початкового рівня.
Відзначимо, що різниця в динаміці буде суттєвою. Якщо з 200-сильним мотором Defender 110 розганяється до першої “сотні” за 10,3 сек., то з 400-сильним лише за 6,1 секунду. Максимальна швидкість при цьому становить 208 км/год.
Що і за скільки?
Ну що, готові стати клієнтом Land Rover? Тоді готуйте для купівлі Defender щонайменше 1 420 365 грн (близько 57 тис. $) за версію з дизельним мотором. Якщо оберете бензиновий, тоді це буде 1 531 455 грн (близько 61 тис. $).
Далі йдуть рівні оснащення S, SE, HSE. В останньому з’являються такі опції, як повністю шкіряний салон, матричні світлодіодні фари, панорамний дах. Вилка цін на Defender HSE залежно від обраного одного з чотирьох двигунів: 1 838 275 – 2 147 740 грн.
Модифікація Land Rover Defender 110 First Edition і доступна або з 240-сильним двигуном, або з найпотужнішим 400-сильним. Ціна 1 933 495 і 2 129 225 грн. відповідно.
Окремо стоїть Land Rover Defender 110 X. Він оснащений тільки найпотужнішим силовим агрегатом, і має найбагатшу на сьогодні комплектацію. Прайс відповідний – 2 531 265 грн (близько 101 250 дол).
Вже завтра “Автоцентр” побуває на презентації нового Land Rover Defender 110 і покаже новинку в усіх подробицях. Стежте за стрічкою новин і нашим акаунтом у Facebook!