Боси Mazda вирішують долю MX-5
Японська компанія розглядає питання електрифікації родстера Mazda MX-5. У наступному поколінні культова модель може отримати електрифіковану трансмісію. Про це в інтерв’ю Autocar розповів керівник відділу досліджень і розробок Mazda Ічіро Хіросі.
Якою буде силова установка нової Mazda MX-5 залежить не тільки від переваг клієнтів. Електрифікувати родстер виробника змушують норми витрати палива і шкідливих викидів, що постійно посилюються. Як стверджують у компанії, це питання буде вирішено максимально зважено.
«Переваги людей, яким подобається водити спортивні машини, можуть змінюватися, тому нам потрібно подумати про те, в якому напрямку рухається суспільство. Ми хочемо вибрати найкращу трансмісію, щоб полегшити автомобіль, але через різноманітні вимоги і уподобання нам слід вивчити різні варіанти. У мене зараз немає відповіді, але нам потрібно створити автомобіль, яким люди можуть володіти, не турбуючись про те, що вони не є екологічно чистими», — сказав шеф-стиліст Mazda Ікуо Маеда.
Основним завданням розробників стане збереження нинішньої легкості, компактності та керованості моделі. За попередньою інформацією родстер п’ятого покоління може стати повноцінним гібридом. Електрифікація збільшить масу моделі, тому компенсувати надбавку можуть за рахунок застосування легших матеріалів. Також існує ймовірність використання повністю електричної силової установки.
«Легка вага і компактний розмір є важливими елементами MX-5, тому, якщо ми застосовуємо електрифікацію, ми маємо бути впевненими, що вона справді дасть змогу зберегти легку вагу автомобіля», — наголосив Ічіро Хіросе.