Як Волга КДБ обігнала Nissan GT-R (відео)
Півтора року тривали муки: постійні тюнінг зміни, налагодження, поломки… І нарешті, ось він, перший бойовий виїзд «Волги». Саме так коментує своє дітище автор проекту «Волга КДБ» – ютуб-блогера Гурам Інцирквелі.
За основу було взято трилітровий бензиновий двигун із подвійним турбонаддувом – 2JZ GTE від Toyota Supra – потужністю в базі 280 к.с. У результаті вийшло ось що: тиск 1,2 бар і понад 700 к.с. на задньому приводі. Випробування вирішили провести на Дмитрівському полігоні. Поставили завдання – просто розірвати на шматки задні шини Michelin Sport Cup 2 256-ї ширини.
Перед поїздкою Гурам прикував себе 5-точковими ременями в спортивному ковшоподібному кріслі OMP. Машина ж із трубчастим каркасом безпеки всередині, і тому контакт із ним головою може призвести до важких травм.
Нормального старту з місця через старі, 4-річні шини не вийшло, тому вирішили виміряти прискорення зі 100 до 200 км/год. Цього достатньо, щоб судити про розгінну динаміку «Волги», щоб подивитися «з якою машиною можна її зарубати, доки не пішов сніг». Під час вимірів на допомогу прийшов мобільний додаток Dragy. Перший заїзд приніс переможний результат – 7,2 с.
Отже, тюнінгована «Волга» обігнала за цим показником стоковий Nissan GT-R 2012 року із двигуном 550 к. с – 7.8 с. Нагадаємо, що в 7.2 з укладаються такі суперкари, як Lamborghini Murcielago LP 670 — 670 к.с., Mercedes SLR – 626 к.с. і Audi R8 V10 Plus — 550 к.с.