Електричні фургони Renault отримали запас ходу до 370 км
Компанія Renault змогла значно збільшити запас ходу для своїх електричних розвізних фургонів, перевівши їх на водень. Тільки уявіть, що Renault Master ZE, який на акумуляторах може проїхати тільки 120 км, у версії Hydrogen отримає втричі більший запас ходу – 350 км. Під підлогою машини встановили два балони для водню – по 53 л кожний, а під капотом – установку на паливних елементах.
Із плюсів – швидка зарядка воднем упродовж декількох хвилин, а не годин як у випадку з чистим електрофургоном. Щоправда, є й мінуси – слаборозвинена поки що мережа водневих заправок і збільшена на 200 кг споряджена маса.
Renault Master ZE Hydrogen вийде на ринок вже в першій половині 2020 року. Ціни поки що не оголошено. Машина буде доступна з двома варіантами колісної бази, в ролі суцільнометалевого фургона або шасі з кабіною. Об’єм вантажу, що перевозиться, може досягати 20 кубометрів.
А стосовно молодшого брата – моделі Renault Kangoo ZE Hydrogen, то тут паливні елементи і 74-літровий бак під водень розташовані в кормі. Машина стала важчою на 100 кг. Однак пробіг без підзарядки збільшився з 230 до 370 км.
На відміну від Master ZE Hydrogen, водневе “кенгуреня” вже продається. Ціни у Франції стартують від 48 300 євро, що дорожче, ніж звичайний електричний Kangoo ZE-від 33 800 євро.